START BERBLOG

Daisypath Anniversary tickers

5 Ogos 2011

PERHATIAN:........KEPADA PESERTA BERTUAH!!!!!!!


Penghantaran telah di buat pagi nie........

So nanti kan ianya sampai ke tangan anda.....hehehehe



Terima kasih atas sokongan anda sume dan mendoakan Liza murah rezeki....Mudah2an di bulan ramadhan yg mulia ini doa kalian di makbulkanNya.....Semoga ikatan silaturahim yang terjalin di alam maya ini semakin tersimpul rapi.

dan


"
"
"
"
"
"
untuk tidak menghampakan anda
"
"
"
"
inilah hadiahnya yang tak seberapa tu

'SURPRISE GIFT'

dah tak jadi surprise gift dah....

sebabnya,Liza takmo hampakan harapan anda2 sume...



Beg pelbagai guna yg bole diisi telekung,alat make up dan bole dijadikan beg tangan.Macam2 bole guna.Walaupun tak seberapa,Liza pasti anda semua akan suke ...hehehehe(perasan).

Dan yang penting, anda semua akan mendapat beg yang berlainan warna dan corak dia.Makanya,hadiah anda adalah berbeza antara satu sama lain.Yang pastinya,warna yang ini adalah contoh untuk Liza dan anda takkan dapat yang camnie......

SEKIAN,

TERIMA KASIH

Luv uolls"



5 ulasan:

.: iEyLa :. berkata...

wahhhh..comeynye beg tu...huhu
congrats pd sape yg bertuah tu...

dayangkueffazulaikha berkata...

Yeay~~~ Thankyou sis, efa dah nampak dah nama efa kat situ. hehehe :)

Annyssophellia berkata...

xsabo nk tggu dpn pintu hadiah tu...hehe...tq kak...moga murahhhhhhhh sgt rezeki akk....

Zue AnnaLeeya berkata...

wahhhh.... nama akak ader di situ...
tenkiu erk...
tak sabo nak tgk adiah tuh... hehehe....

tun_telani berkata...

yay yay!!! ^^
weeee~~ tq =)

JOM SKODENG KAT "KONGSI RESEPI"

Related Posts with Thumbnails