4 September 2014

MENCARI PENAWAR DIRI


Tolong doakan saya yer kawan2..
Sakit saya yang macam dulu2,berulang kembali  , BENDA itu kejap takde (bila berubat) pas 2-3 bulan,kejap ada lagi dan datang balik kat badan nie...
klik sini kalo nak tahu citer2 dulu masa kena--->12 , 3,4, 5 , 6 , 7, 8 (n3 saya dah tak tersusun,mana awal dan mana akhir,anda nilaikan sendiri dgn membacanya)
Mohon kawan2 sedekahkan al fatihah untuk saya juga yer.. bagi meringankan beban sakit ini.
Terima Kasih , moga Allah membalas doa kawan2 semua dengan dipermudahkan segala urusan dunia dan akhirat.

INsya Allah dalam n3 yg akan datang,saya akan citerkan apa sebenar yang berlaku....gangguan2 yg berlaku,(bunyi budak berlari2 dlm rumah kul 12-1 pagi,kerusi ditarik,org gosok gigi pagi2 kul 2-3 pagi kat bilik air,sergahan ketika memasak dan macam2 lagi yg hebat...bila memulakan rawatan semula,makin hebat dugaan ini....saya boleh buat buku dan tesis berkaitan gangguan ini...sesungguhnya hanya DIA yg lebih mengetahui..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila komen kat sini;:

NUFFNANG

Related Posts with Thumbnails