9 September 2014

KRONOLOGI PERTANYAAN SAYA TENTANG PERJALANAN PHD SAYA.....................

Assalammualaikum wbt...

Alhamdulillah....walaupun tak ok,tapi saya nak update gak apa yg berlaku.....

Biarlah gambar bercerita.Terima kasih banyak2 pada sahabat2 alam maya (group doctorate support) yg sanggup berkongsi pendapat dan pandangan tentang permasalahan saya sekarang......Moga Allah permudahkan segala urusan anda semua..




Inilah jawapan2 yang saya terima dari kawan2 alam maya....thank you so much.Sebanyak 144 komen (termasuk komen saya) yang rata2 banyak bagi nasihat dan pandangan.Itu tak termasuk lagi private message (private komen).Dan saya tank sangka,ada 2-3 orang juga yg menghadapi permasalahan yang sama yg tak boleh diterima logik akal...tapi saya kena terima Qada dan Qadar Allah keran alam ghaib itu memang wujud...Hanya mereka yg kena dan diberi gangguan sakit seperti itu yg anya boleh menerangkannya dan bagitau apa sebenarnya yg berlaku.Orang luar yg tidak pernah mengalami,hanya boleh berkata2 ( dan mungkin cakap,saya hanya beri pelbagai alasan dan malas  untuk siapkan phd saya) tapi hakikat sebenar,hanya ALLAH yang lebih mengetahui.Kerana bila saya nak tumpukan dan buat keje2 phd,masa tulah sakit2 datang,sakit kepala macam kena hempuk batu besar,jjari jemari kaku bila nak taip,badan sakit2...dan yg herannya,bila kita alihkan perhatian buat kerja selain kerja2 phd,memang otomatik sakit tu hilang sekejap...PELIK dan AJAIB...

APA2 pun,TOLONG DOAKAN saya yer...

Silalah baca komen2 yg saya dapat tu yer......saya screen shot dari tab saya....thanks for kawan2 yang komen.































Sekian, dan keputusan saya adalah .........STOP, and WILL try for second change...Yang PENTING,SIHATKAN DIRI DULU..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila komen kat sini;:

NUFFNANG

Related Posts with Thumbnails