START BERBLOG

Daisypath Anniversary tickers

23 Februari 2010

MEE HOON GORENG



lizahanum@blogspot.com 2010

Menu berbuka puasa hari Isnin nie,memanglah simple.Tekak teringin makan meehoon buatan sendiri....selalunya main beli jer kat kedai.....So, apa lagi,kalau buat sendiri,macam-macam bahan yang aku letak untuk menyedapkan tekak waktu berbuka ...hahaha


 Haa......tengok udang kat dalam pinggan tu.....memang terliur waktu menunggu  azan maghrib berkumandang........hehehehe.Masuk jer waktu,apa lagi,ngappppp jelah................camne nie,satu pinggan habis....abis diet aku......hahahaha.Resipinya memang mudah,orang yang malas dan tak pandai masak pun boleh buat.......


lizahanum@blogspot.com 2010

Pastu pekena plak dengan air limau (waktu2 camgini yang panas cuacanya walaupun dah malam)...huhhhh...memang senak perut dibuatnya.Tambah plak dengan karipap dan cucur badak yg dibeli kat gerai makcik-pakcik kat simpang nak masuk umah........perggghhhh.Sib baik ada member tolong makan sama menemankan ku berbuka....hahahaha.Maksudnya tu,bukan aku sorang gelojoh perabihkan makanan tersebut, ada member tolong sama perabiskan.......

Tiada ulasan:

JOM SKODENG KAT "KONGSI RESEPI"

Related Posts with Thumbnails