5 Februari 2010

MEJA KEJE

Hari Jumaat ni memang paling best bagi aku sebab hari nie memang malas nak wat keje. So, sebab takde keje yang nak dibuat,hasil dari gambo-gambo yg diambil nie bole tau mood aku pada hari nie camne..............hahahaha.Keje banyak tapi sebab mood nak cuti Sabtu-Ahad tu dah melanda diri,memang kemalasan sentiasa bertahta dihati dan difikiran....huhuhu.

 

(Cermin hikmat peneman diri: tengah2 wat keje,pandang cermin,"Hai cermin hikmat,sapekah yg paling cantik dan paling pandai kat opisku ini".......................hahahaha.Bole plak cam gitu ek.!!!!!!)







So, apa lagi,aku snap gambo meja kerja n studyku, dan tepek kat blog aku nie.....hahahah,kerja gak tu. Tapi memang bersepah gile meja kerja/study aku nie,nampak sikit yg aku nie memang wat keje.....heheheh


(Memo penting pengingat diri)



(Bersepah giler meja studyku ini.................huhuhuhu.Bilelah ada org  yg nak tulun kemaskan )


(Kawan keje/study yang same2 memerah otak untuk menuntut ilmu walaupun tak sampai ke negara China.... Sorry Nana,tepek gambo hang kat blog aku nie.....)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila komen kat sini;:

NUFFNANG

Related Posts with Thumbnails