25 Februari 2010

NASI GORENG BEBOLA AYAM

Semalam,menu sarapan pagi merangkap lunch,aku preparelah nasi goreng bebola ayam.Maklumlah,baki nasi putih malam tadi memang ada lagi, kerana sayang nak membuang rezeki yang ada,apalagi......jadilah nasi goreng yang paling mudah dan simple untuk orang malas macam aku nie.Aku malas nak gi school awal-awal,so aku buatlah apa yang patut kat umah nie dulu........hehehehee.Haaaa.....kat bawah nie aku tepeklah pic nasi goreng tersebut bersama kentang goreng dan secawan oldtown coffea..............memang segarlah sepanjang aku berada di school pekena coffee tu,................


Dari pandangan atas.................nampak serabut sebab aku ni bukannya pandai nak hias2 taraf master chef,janji sodap di makan....hahahaha.

Nie plak dari pandangan tepi, bagi jelas kelihatan bebola ayam tersebut.........huhuhuhu.

Di sedapkan lagi anak tekak ku dengan kentang goreng yang di beli kat supermarket dan di goreng sendiri....huhuhu.Sonang,mudah dan yang penting,sodap hingga menjilat 10 jari.................hahahaa.



Nielah dia full set complete for my breakfast n lunch sekali..Nasi goreng bebola ayam + kentang goreng + secawan hazelnut oldtown coffee....perrrrgh, senak perutku.....memang kenyang giler sampai ke petang.............hahahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila komen kat sini;:

NUFFNANG

Related Posts with Thumbnails