1 November 2010

MULA BERCUTI


Salam pagi Isnin...............
Kepada kengkawan yg sudi join GA Liza,terima kasih bebanyak diucapkan.Moga ukhuwah yg dijalinkan di alam maya ini akan berterusan bukan setakat habis GA nie saje...Mudah2an.
Oleh kerana Liza akan mula bercuti selama 2 minggu sehingga Hari Raya Haji,selama tu juga blog Liza nie akan bercuti gak dari aktiviti di dapur....hehehe.Kepada kengkawan yg still lagi nak join GA ni,penyertaan masih berlangsung sehingga tarikh yg tertera tu.

Okaylah,pepun doakan Liza selamat pegi dan selamat sampai ke destinasi yang dituju.Walaupun menjalankan tugas,semangat nak bercuti dan ronda2 kat Australia ditolak tepi jap.Habis keje,baru bole enjoy.....

Dan tak lupa seperti yang Liza janji,kengkawan yg bertuah yg sudi join GA Liza tu,akan dapat cenderahati yg Liza janjikan.Insyaallah.....Tapi tak tau apa yang nak diberi,tunggu dan lihat,sampai sana baru bole pikir....hehehe.

Pepun,selama bercuti nie sehingga hari raya korban,doakan keselamatan dan kesejahteraan Liza yer.Mudah-mudahan Liza bole kotakan janji Liza untuk bagi kengkawan hadiah bertuah itu.....hehehe


SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA
 (kena wish awal sebab selama bercuti nie,tak sempat nak update blog,nama pemenang2 bertuah pun akan Liza umumkan setelah habis bercuti.Kesabaran anda amatlah Liza hargai...Time kasih..Luv u allz...)
















           

5 ulasan:

  1. Happy holiday...bessnya coti2..

    BalasPadam
  2. selamat bercuti kak liza!!!! have a safe journey...

    BalasPadam
  3. hepi holiday...
    smoga slmt pegi dan pulang..~

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum...

    selamat bercuti...take care ye :)

    BalasPadam
  5. Salam Ziarah...Dan Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Adha....

    BalasPadam

Sila komen kat sini;:

NUFFNANG

Related Posts with Thumbnails