START BERBLOG

Daisypath Anniversary tickers

12 Februari 2012

COKLAT WAFEL...ENTRI SEMPOI MALAM NIE


Assalammualaikum dan selamat malam......

Nak memeriahkan jugak blog yg tak seberapa nie,jadi letaklah gak menu sempoi petang tadi.Resepi yang pernah buat dulu.Jadi malas nak tepek resepi,boleh tgok kat SINI yer .


Wafel yg di salut coklat .........................wallahhhhhhhhh....


Berkurun wafel nie dok berkurung dalam "gerobok",baru sempat nak guna balik.....


Daaa.......nak masuk tidoo.............


2 ulasan:

Pn. Ila berkata...

Salam Liza...akak nak tanya wafer maker liza tu brand apa ye?beli kat ner?cantik lah...(^_^)

Ayu Safieza @ Humaira' berkata...

Kak Liza dear...assalamualaykumwbh.....wah wah wah, bestnye coklat wafel......hu3..ni mesti Aisy tengok no, mau di ngoder2 tgh2 malam ni...:)

Alhamdulillah seronok dgr kak liza doing better...:) happy for u kak...Ayu pun struggle and juggling things...smg Allah swt melindungi kita ke akhirnya ..Amen..

JOM SKODENG KAT "KONGSI RESEPI"

Related Posts with Thumbnails