13 Disember 2011

ERRMMMMMM...........NAPE "DIA" IKUT AKU,ABIS SAKIT2 TAU...huhuhu

...wbt

Tadi pergilah school jap sebab konon2 nak tengok site...Semalam kan hujan,jadi tentu site Liza menakung air hujan....Ingat nak memberanikan diri melawat kat sana ....test sekejap sama ada diri nie dah betul2 ok atau tidak nak menghadapi macam keadaan ini (CITER INI ).

Sampai kat sana, tak sempat nak jejakkan kaki.......belum kuarkan pun dari kete nak tengok swale Liza tu,badan dah rasa cam cucuk2 dan tengkuk terasa berat cam ada orang cengkam dengan kuku tajam...huhuhuhu.Tak bole jadi nie.....DIA dah mai dah.......camne nak amik data yg belum habis lagi untuk Phd Liza nie...huhuhu.Baru nak jejakkan kaki je tu,belum masuk lagi .....kalo masuk,ntah2 akan demam dan sakit2 macam hari tu lagi....lepak seminggu tak bole wat keje.........dan tak bleh jalan.
Bukan tak baca ayat2 pelindung dan pendinding diri sebelum keluar (niat baik sebab nak gi menuntut ilmu kan), tapi ntahlah...ALLAH MAHA MENGETAHUI segala-galanya.Apa yang tersirat dan tersurat itu hanya DIA SAJE yang tahu.Liza hanya bertawakal dan redha....apa yg berlaku ini ada rahmatnya.


Di sinilah tempat2nya yg keras...mungkin orang lain tak pernah dan tak akan  kena,tapi ntahlah,nape lah plak makhluk2 yg ada kat sini nak ikut Liza balik..............huaaaaaaaaaaaaaaaa...Sakit badan tau,nape suka sangat nak ikut aku !!!!!!!!!!!!!!!!!Tolong,sape2 yang pernah hadapi situasi cam Liza alami,bole tolong tak...apa patut Liza lakukan.

(*masa menaip n3 nie,sedang mendengar dan membaca AYAT2 RUKYAH ONLINE,oleh kerana terasa sakit...pedulikan rasa sakit itewww kerana ia permainan Jin dan makhluk2 sekutunya..)




4 ulasan:

  1. bersabarlah liza... saya yang ikut kisah ni pun leh rasa camana sakitnya, inikan pulak liza yang menanggung. Betul, hanya Allah yang maha mengetahui segalanya.. Semoga liza tabah menghadapi semua ini

    BalasPadam
  2. Pusat perubatan dato haron din mengikut syarat islam. boleh ke web http://www.darussyifa.org/ untuk maklumat lanjt... insyaallah.

    BalasPadam
  3. pegi berubat kak.. dgr ayat2 rukiah je tak cukup..

    BalasPadam
  4. ishhh..meremang rase bace citer liza...sentiasa kekalkan wudhu oke.. =)

    BalasPadam

Sila komen kat sini;:

NUFFNANG

Related Posts with Thumbnails