19 Disember 2011

AKU DAH AGAK DAH...KALO GI JER SANA...MESTI AKU...???????????

TQ Google

Assalammualaikum wbt...
N3 kali nie bukan menu masak2 tapi n3 tntg luahan hati yg ntah lah....ALLAH nak uji lagi....redha dan sabar jer lah.....

ASAL je gi jejakkan kaki kat school,sakit2 datang balik.Dok letak kete depan bangunan kosong (yg seakan2 seram sebab macam bole lihat ada BENDA yg merenung),tapi gagahkan jugak letak kete kat situ sebab situ je parking yg paling dekat dan kosong....huhuhu.Tawakal jelah....Balik umah...abis sakit2 badan..................

Daaaa,dia dah mula balik nie.....BENDA mana plak yg ikut aku balik da nie......................"AKU TAK GANGGU KAU KENAPA SUKA NAK GANGGU AKU,".........arrgghhhh,senang2 jer nak menumpang ikut aku balik......Tak bleh jadi nie......hari nie kena jumpa gak ustaz .Harap2 ustaz dah balik dari cuti2 malaysia.

(*memo *- saat menaip n3 nie,sakit2 seluruh sendi badan memang melanda diri,sambil2 baca ayat pendinding,syifa dan sebagainya sambil bukak ayat2 rukyah kuat kat komputer,terasa BENDA TU jalan2 kat seluruh sendi2 tulang....huhuhu)...tak boleh jadi nie,merawat diri sendri tak berkesan lagi nie....SABO jelah.ALLAH lebih mngetahui apa yg berlaku.

1 ulasan:

  1. Assalamualaykumwbh Kak Liza dear....

    Ayu doakan semoga akak lebih sihat hari ini....di mudahkan urusan dan dijauhkan gangguan...Amen.

    Ayu kalau badan x larat, mandi dgn air ruqyah, (kita buat sendiri pun xper) and tumbuk dgn daun bidara 7 helai- 21 helai......bilasan terakhir...sebelum maghrib selepas asar...insya'Allah ada lega....

    Akak sabar ya....x rugi hamba yg menerima qada' qadar Allah swt ini....

    BalasPadam

Sila komen kat sini;:

NUFFNANG

Related Posts with Thumbnails