START BERBLOG

Daisypath Anniversary tickers

8 Disember 2011

CORAT-CORET DI RIVERS2011

 Assalammualaikum dan salam sejahtera...................
Lintas langsung dari perkarangan Hotel...hehehe.Sempat amik gambar apa yang patut sesambil pembentangan kat depan sedang berlangsung.


 Pandangan dari lensa kamera ketika keynote speaker sedang berucap.Tuan punya badan amik gambar dari belakang jer,peserta2 yg berada kat depan tu,penuh khusyuk menghayati kajian yg dibentangkan di depan.

Sesambil tu mengunyah apa yg disediakan urusetia...............huhuhu.Nak hilangkan ngantuk sebenarnya,bedal jer gula2 tu....


 Coretan orang ngantuk disorongkan bantal...konon2 dengarlah apa yg di bentangkan di depan tu......




2 dara pingitan yang gembira selepas abis buat pembentangan.Giliran Liza kul 11.00 pagi nanti....

Candid....depa ajak Liza bergambar sekali,tapi sebab tak nak interprem nak menonjolkan diri,jadi tukang tangkap gambar pun dah kira orait lah tu...hehehehe

Daaaa..................................wassalam.
Sekian dulu.Esok2 sambung balik.......hehehe





Tiada ulasan:

JOM SKODENG KAT "KONGSI RESEPI"

Related Posts with Thumbnails