START BERBLOG

Daisypath Anniversary tickers

5 Julai 2011

Ermmmmm....my progress?Lembap cam......??????????????????

ehsan dr GOOGLE

Ntahlah......makin dekat2 nak abis  blaja nie, macam2 hal berlaku....malas lah,takde moodlah,kering idea lah...sakit badanlah,sakit kepala lah,sakit OTAK lah...huhuhu.alasan jer tu atau mungkin memang Allah sayang kat Liza ...sebab tu DIA uji dan duga dengan pelbagai perkara......


Dengan proress yg lembap cam SIPUTkat atas tu...atau jugak seperti KEKURA kat bawah nie...........huhuhu.Bolehkah AKU habis on time nie.....insyaallah,moga Allah permudahkan.


ehsan dari GOOGLE

Kadang2 tu bile terasa diri jadi ARNAB sekejap, mulalah mula lupa diri ,bangga dan riak .Masa tulah mula malas,leka  dan yakin bahawa segala kerja yang di buat dah perfect....tapi....hasilnya............huhuhu...

Takpelah,biarlah jadi SIPUT atau KEKURA, janji sampai gak ke garis penamat dengan kualiti yang di kehendaki................tak sabo nak gi mengajar balik dan menetap semula kat RUMAHKU SYURGAKU yg ditinggalkan lama tanpa penghuni...huhuhu.





JOM SKODENG KAT "KONGSI RESEPI"

Related Posts with Thumbnails