3 Januari 2011

ALHAMDULILLAH...ALLAH MASIH MEMANJANGKAN UMOKU

Alhamdulillah dan syukur sangat2 kerana selepas diuji dengan segala macam dugaan dan cabaran sepanjang tahun 2010 , DIA masih menyayangi diri ini dengan dikurniakan kesihatan dan umo yg panjang.Sesungguhnya penyakit misteri yg menyerang diri ini semuanya kehendakNya dan dengan kehendakNya juga Liza sembuh dengan pelbagai usaha yg dilakukan.Semoga tahun baru 2011 ini,Liza dapat menghadapinya dengan lebih tenang dan berjaya meneruskan apa yang tertangguh dulu.Terima kasih banyak pada family dan kengkawan yg banyak memberi nasihat dan berdoa agar Liza sembuh dari segala gangguan.Walaupun tak sembuh sepenuhnya dari gangguan tersebut,alhamdulillah.Liza bersyukur sebab dah sedar dan bangkit dengan penuh yakin bahawa apa yg berlaku itu kehendaknya.Mereka pun makhlukNya juga cuma kita sebagai manusia biasa yang memang tak dikurniakan kelebihan untuk melihat alam mereka.Wajib percaya bahawa mereka juga menumpang di bumiNya ini..

Hari nie memang malas nak masak...Makan luar jer.Ada orang belanja,itulah yg Liza harap sangat.Pastu, saje nak tunjuk apa yg Liza dapat sempena ulangtahun yg ke 24 thn nie....hehehe..............


SILA SCROLL KAT BAWAH YER

'
'
'
'
'
'





'
'




Get a lots of love from someone& family
Syukur.............



'
'
'
''
'
'
"
"
"
"

'




Oven elektrik PENSONIC dengan kapasiti 40 liter.Suke sangat dengan gadget dapur nie kerana oven liza yg selalu guna kat dapur tu dgn kapasiti 18 liter dah patah pemegang cerminnya dan cerminnya dah retak....huhuhu.Syukur alhamdulillah.Macam2 plnning nanti Liza nak wat guna oven nie....Oklah,itu saje laporan berita tuk n3 hari nie.Nak meriak sekejap...hahahaha.








8 ulasan:

  1. salam liza.. kak ilah pun baru juga sembuh dari penyakit itussss...huhuu.. nak percaya tak percaya kena juga redha dan berubat... mungkin ada hikmah nya kita dianiaya begini.. mungkin juga ujian dr Nya..tahniah ada oven baru..tahniah jg selamat smpai penang..

    BalasPadam
  2. Salam liza,
    Happy new year to you & family ya..
    semuga ditahun baru ini, dipermudahkan segala urusan dan dilimpahkan rezeki, kesihatan & berbahagia disamping keluarga tercinta..

    BalasPadam
  3. sukanya dapat barang baru...lg besar dari saya punya..jeles ai....huhu..
    tahniah yea..:)

    BalasPadam
  4. wsalam.....

    kak ilah : time kasih kak.memang kak,mula2 kena mcm tak pcaya jer,tapi bile dah tempuhi dan berubat merata2....segala dugaan ini ujian dariNya.dekat 6-7 bulan gak gi berubat sana kemari dan selama tu jugak belajar kemana,sume kemana....huhuhu

    ayu: time kasih atas ucapan tersebut.

    ana: nak wat camne,ada org nak bg ,amik jelah...hehehe

    BalasPadam
  5. selamat tahun baru..jom lawat blog

    BalasPadam
  6. mesti dah buat macam2 masakan dah ni...

    BalasPadam
  7. SAYA NK COPY NIE...TQ

    BalasPadam
  8. SYA MNTK NK COPY PIC LOVE NI BLEH?TQ

    BalasPadam

Sila komen kat sini;:

NUFFNANG

Related Posts with Thumbnails