6 Julai 2014

BULAN RAMADHAN NIE SEGALA IBLIS,SYAITAN ,HANTU DSBNYA DIRANTAI KAN?NAPE SAYA..........................


Assalammualaikum wbt.....

Tajuk kat atas nampak gempak...tapi nie memang betul2 berlaku...kisah benar yang saya alami sendiri..

Sebenarnya,dah lama saya tak cerita perkara2 pelik dan misteri yang berlaku...saya malas nak besar2kan cerita, tapi ntahlah,bila kena pada blan Ramdhan yang berkat dan mulia nie...kadang2 terpikir gak....mungkin ini dugaan kecil sebahagian untuk diri saya ...

Maaflah... nak tanya pendapat kawan2 atau ustaz2 yang 

arif...bulan pose ni hantu, jin , syaitan dan sebagaimana di ikat 

kan?ada ke dalil2 nya..bukan apa...just nak tau..sbb malam 

tadi..masa tido. 

Terasa bantal yg mengalas kepala terasa dipijak satu lembaga 

( imagine: kalo anda tido, pastu bantal anda tu dipijak orang 

keliling kepala, anda akn rasa kepala senget2)...pulak 

tu..terasa macam mamai tak bole nak gerak kan kepala dan 

badan walaupun baca apa2 ayat...tetiba bole gerakkan badan 

semula bile jam berdeting..tengok jam kul 3 lebih dan hubby 

kat sebelah nyenyak tido..



Saya siap bole rasa..kain 'dia' bole meleret kt muka ..lembut jer kainnya...tapi saya rasa badan saya cam diikat..tak bleh bergerak

makhluk apakah itewww?????



PERTANYAAN..Sapekah makhluk yg pijak bantal saya tu?

dia mai nak ganggu balik bulan2 puasa ni ker....

Hari ni saya terpaksa amik mc sbb kepala saya sakit 

sangat...Apakah sbb bantal dipijak atau kepala saya yg

 dipijaknya?.?

tolong komen kalo ada kawan2 yg ekspert bab2 alam misteri 

ni.????


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila komen kat sini;:

NUFFNANG

Related Posts with Thumbnails