1 April 2013

AKTIVITI HARIAN BILA DAH KERJA BALIK....


Assalammualaikum wbt dan salam sejahtera...salam 1 Malaysia...

Cepat jer masa berlalu dengan begitu pantas dan tup2 dah 1 April hari nie....sekejap jer.Bila dah mula mengajar balik dan berkejar2 ke kelas yang penuh dari hari Isnin hingga ke Khamis,kadang2 target untuk menyiapkan suatu kerja tu dah lari dari matlamat yang sebenar...huhuhu.Ya ALLAH,kau permudahkanlah segala urusanku,mudah-mudahan kejayaan yang di impikan menjadi kenyataan.


Nie baru sebahagian tutorial student Liza seramai 200 orang untuk 3 kelas yang belum sempat bertanda.Lom masuk lagi kertas TEST 1 lagi sebanyak 200 kertas jawapan....I ngajar subjek tahun satu "FLUID MECHANIC" dan student ramai gak mengeluh,susahnya masa test hari tu...padahal,Liza rasa soklan tulah paling "Kacang"...semudah petik jari...hahaha.
Apa-apa pun, 400 ratus kertas jawapan akan di tanda bila student mula bercuti seminggu pada next week.Masa tu lah sempat lagi nak pulun menanda,...

Rasa-rasanya,Liza memerlukan "PEMBANTU" untuk membantu menanda kertas jawapan student nie?Sape berminat?Senang jer,tanda mengikut skema jawapan yang telah tersedia,dan UPAH akan di beri mengikut berapa helai habis di tanda?
ANDA BERMINAT?.boleh komen kat sini atau ruangan chatbox tu...hehehehe..





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila komen kat sini;:

NUFFNANG

Related Posts with Thumbnails