28 Mac 2012

Dah pos hadiah ini kepada puan /cik penerima...hehehe

Assalammualaikum...wbt

Setelah lama bercuti di Sabah mengiringi Mr Hb yang telah berada di sana selama sebulan setengah menjaga ibunya,Liza syukur sesangat...akhirnya dapat kembali semula ke rumah tercinta ini yang lama ditinggalkan.Dan akhirnya,baru sempat nak nunjuk hadiah untuk kengkawan yang bertuah itu kerana sudi mengomen seperti kat SINI.Terima kasih pada kengkawan yang sudi menunggu hadiah ini untuk Liza poskan ke alamat yang telah di beri yer.

Oklah...jom tengok sape yang dapat hadiah itewwwww...


Taraaaaaaaaa...










Dan yang dapat brooch pulak ................






Apa-apa pun terima kasih kerana sudi mengomen dan join segmen Liza itew...dan insyaallah,saya tak pernah nak mungkir janji.Apa yang saya katakan ,saya akan kotakan walaupun kekadang masa tak mengizinkan.Dan terima kasih atas doa yang kawan2 kirimkan buat Liza and family.Moga Allah makbulkan doa kalian semua......Aminnn.

Sekian dulu.....


3 ulasan:

  1. tak sabarnya menanti...lawanya...blink-blink gitu...semoga barang tu selamat sampai ke destinasi masing-masing...terima kasih kak Liza..

    p/s:sabar itu separuh dari iman...

    BalasPadam
  2. Yey! Dapat kerongsang! Thanks Liza.

    BalasPadam
  3. salam..

    wah dah balik rumah ya..home sweet home kan..

    terima kasih bnyk2 pn liza sebab sudi bagi hadiah yang sangat cantik n bling-bling lagi tu..x sabar nak pakai..tp yang pasti ukhwah ni berterusan..

    have a nice day n take cara ya- aida putrajaya

    BalasPadam

Sila komen kat sini;:

NUFFNANG

Related Posts with Thumbnails