START BERBLOG

Daisypath Anniversary tickers

9 September 2015

STEAMBOAT TOMYAM SEMPOI KITA BERDUA....................


######################################################


 ######################################################



######################################################



######################################################

Dalam suasana hujan renyai2 dan lepas hujan lebat turun hinggakan atap genting rumah terubah sikit dari kedudukan asal dan menyebabkan corninsh bocor serta mengakibatkan banjir di atas katil double dengan bantal2 sekali basah kuyup.........malam nie kami terpaksa tido atas toto sahaja kerana tilam basah hingga ke dasarnya akibat bocor atap genting dan hujan lebat yg melanda pagi tadi pukul 11am-12pm...

Dan dek kerana keberanian Mr Hb memanjat bumbung sorang2 tanpa ada Liza yg menjaga tangga di bawah (sebab tengah kerja),balik rumah terus masakkan steamboat untuk "AKU DAN DIA".....apa2 pun Liza tak marah dia,cuma cakap dengan dia,lain kali jgn buat lagi..biarlah basah mana pun ruang kamar atau ruang tamu di sebabkan bumbung bocor,jangan sesekali panjat bumbung sorang2 tanpa ada orang di rumah..Macam2 boleh berlaku di atas bumbung tu...huhuhu

Apa-apa pun...layan jelah steamboat sempoi kita berdua nie........

Sekian.Wassalam

1 ulasan:

Cikna berkata...

Kalau cikna pun marah, marah sayang sis coz bahaya tu.... Cam sedap je steamboat sis ni....;-)

JOM SKODENG KAT "KONGSI RESEPI"

Related Posts with Thumbnails