START BERBLOG

Daisypath Anniversary tickers

14 September 2012

EGGLESS CHOCOLATE MOIST CAKE....bakar guna pemanggang ajaibku....





Masak guna pemanggang ajaib nie...hanya 5 minit je ...dan hasilnya.....wallahhhhhhhhhhhhhhh,.....



Resipi boleh tgok kat Dayang Jack yer sbb malas nak tepek resepi kat sini,tapi yg bestnya...dalam 5-10 minit dah masak bila guna pemanggang nie...cuma rupanya tak secantik guna loyang dan letak kat oven...tapi kalo setakat tekak sendiri yg nak makan...takde masalah...memang marvelos...sedap dan cepat di masak...

Nak beli pemanggang tu boleh KLIK SINI

1 ulasan:

MaDiHaA a.k.a Ratna berkata...

senang betul ye... nak kena beli juga pemanggang ajaib ni..

JOM SKODENG KAT "KONGSI RESEPI"

Related Posts with Thumbnails