START BERBLOG

Daisypath Anniversary tickers

7 Mac 2012

COMEL TUL KUCIN MY MIL NIE TIDO...PORT BAIK PUNYA DIA CARIK....


Pagi tadi sedang sibuk membasuh baju dari spital punya baju....tengok2 si CUMEL nie boleh plak lena dalam tipuware nie..Lekas2 Liza panggil Hb suh dia tengok...Hb cakap,kucin yg ada kat umah my MIL memang cam tu,dapat jer port baik lepas makan...bole jer tido.....lepas bagi makan friskies....depa sume bertempiaran dalam kawasan dapur umah my MIL cari port cantik untuk lena lepas kekenyangan.Liza memang tak suka kucin...tapi bile tengok kecumelan anak kucin nie tido dlm tipuware...bole jer nak snap gambo nie.Nampak lucu....memang takde sape yg letak kucin nie dlm tipuware nie,dia memang masuk sendiri dalam tipuware nie yg diletak bersebelahan sabun cuci baju sebab nak letak sepit2 baju....belum sempat letak sepit2 baju,dia dah lena da...huk alooooohhhh...

Layan jelah yer gambar yg di ambil spontan dari handphone ,sebab tu gambo tak lawa.........

Daaaa....................




4 ulasan:

izahdaut berkata...

saya suke kucing. cute gile!!!!

HALAMANKU berkata...

ha ha ha baeeekkk punya landing tu kak.. sedap jek dia lepak manggis dalam tu.. memang cccoooommmeeellll he he he

Masya berkata...

hahahaha... boleh pulak dia tidoo dalam tu...

Lizahanum berkata...

izah : akak tak suke sgt kucing,tapi sebab dah ada kat umah my MIL tu,terpaksa gak layan bagi makan...

halamnaku; memang terbaik tul dia cari port utk lena...kalo akak buat dajal dgn tutup tipuware tu,gerenti mati kelemasan....sib baik tak jadi dajal...

masya:memang teruja bile tgok dia bole masuk dlm tipuware tu...

JOM SKODENG KAT "KONGSI RESEPI"

Related Posts with Thumbnails