START BERBLOG

Daisypath Anniversary tickers

31 Januari 2010

SWALE


Haaaa.....berbalik pada kerja2 aku sebagai seorang pekerja + pelajar,aku nak tepek lah gambo2 yang berkaitan tentang kerja n kajian aku...mesti semua akan tertanya2,kenapa tunjuk gambar longkang kan...and mesti ada yg bertanya macam ne longkang yang berumput nie boleh jadi topik kajian Phd aku...huhuhuhu.Ntahlah,mungkin aku suka main hujan dan masuk parit,sebab tulah aku pilih tajuk nie....hahahahah.Takpelah,janji dari masalah longkang,parit dan rumput yang ada nie,bole kita buat kajian....hehehehe.

                                    

 Nie plak swale/longkang kajian aku yang bile hujan akan penuh air...huhuhu..Pasal longkang dan parit pun boleh wat kajian kan.....kan...kan.....

                                       
Gambo nie plak time swale aku semasa tidak hujan dan takde air........nampak cantik jer sebab memang takde longkang2 konkrit yg selalu kite tgok.......hahaha.Kira ada nilai lanskap lah jugak ciri2 swale ni.huhuhuhu......

Tiada ulasan:

JOM SKODENG KAT "KONGSI RESEPI"

Related Posts with Thumbnails