START BERBLOG

Daisypath Anniversary tickers

9 Mei 2016

TERAPI MATA...MINDA DI OFFICE TIME PETANG-PETANG NIE.....


Assalammualaikum wbt....

Lama tak bersiaran langsung kat sini..Hari ni sempat gak melawat blog dan update apa yang patut...

Petang-petang cam ni ,kalau pekena goreng pisang dan teh o panas pun sodappppp...hilang ngantuk .Tapi...sejak dua menjak lepas bela ikan laga kat opis nie,bosan2...bila tengok ikan nie berenang2.....tenang dan terhibur....dah lah cantik warnanya,bila bukak penghadang tengah2 tu...ikan laga tu terus kembangkan ekornya macam nak berlaga..Sib baik dalam balang yg lain.....


Ni Liza dah kacau depa ...jadinya depa tak bertembaung di balik botol plastik...so,depa berpaling tadah...satu ke kanan,satu lagi ke kiri.......berpaling pandangan....



Sekian dulu......................daaaaaa....

Buat keje balik...................








Tiada ulasan:

JOM SKODENG KAT "KONGSI RESEPI"

Related Posts with Thumbnails