7 Januari 2016

2016......AZAM BARU DAN CABARAN BARU.................


Assalammualaikum wbt.....

Lamanya I tak sempat update blog nie.....nampak sangat malas dan bz...hehehe.
Apa khabar sume kawan2..harap2 semuanya sihat walafiat dan sentiasa dilimpahi rahmatNya...Amin

Alhamdulillah ,memulakan tahun 2016 dengan ditambahkan usia yang semakin bertambah nombor .Birthday yang disambut pada 3 Jan setiap tahunmembuatkan diri ini semakin matang..sesuailah dengan peningkatan usia.Dan alhamdulillah kerana DIA masih memberi ruang dan waktu untuk terus beribadah padaNya,pada ibu bapa,adik2,suami dan anak2 didik sekalian serta tak lupa juga untuk memberi bakti pada pihak majikan.Alhamdulillah......syukur atas rahmatNya.



Apa-apa pun,azam dan cabaran tahun 2016 ini semakin mencabar....moga Allah permudahkan segala urusan dunia dan akhirat ku.

Okaylah......sampai sini dulu teaser pertama di tahun 2016 nie,meh Liza payung gambar sikit utk tatapan semua...hehehehe


****************************************************

Taraaaaa.......................donut bulat gebus  yang tak de bentuk orang malas jer buat cam nie..hehehe

v
v
v
v


v
v
v
v


Makan panas-panas lepas kuar dari kuali sebelum tapau ke opis.......perggghhhhh.Malas nak cakap,rasalah sendiri dengan buat sendiri...hehehe

Apa-apa pun,bentuk tu tak penting,yg penting masuk mulut sedap jer dan mengenyangkan........Tahun nie takdenya nak diet2...belasah jer makan,janji sihat...hehehehe.Makan selagi boleh makan.  :)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila komen kat sini;:

NUFFNANG

Related Posts with Thumbnails