8 November 2015

6 TAHUN ......................



Assalammualaikum.................

6 tahun sudah blog SWEET LIZAHANUM ni .Kejap on kejap tak on...ikut mood puan blog nak coret apa yg terlintas di fikiran.Buat blog ni pun takde sape2 ajar,main tekan-tekan dan akhirnya bejaya buat sikit demi sikit....alhamdulillah..

Makanya,sempena 6 tahun sudah berblog, Liza nak bagi sesuatu pada kawan2 di alam maya ini...Sesiapa yang bertuah akan dapat

v
v
v
v
v

 3 buah buku ilmiah ini 

v
v
v

Dan lain-lain lagi (bahan-bahan masih dalam proses pembelian,belum sempat tepek pic) dah ada nanti Liza tepek kat sini yer..


Liza mencari 6 orang yang bertuah di kalangan ANDA SEMUA.

SYARATNYA SENANG JER :
1.Sudah menjadi rakan dlm blog SWEET LIZAHANUM ni dan follow.
2.Tinggal komen yg menarik hati Puan Blog berkaitan apa2 saje.(tulis di bawah komen post ini)--->tentang kehidupan anda,mcm mana anda kenal dan jumpa blog SWEET LIZAHANUM ni serta post mana yg berbekas di hati anda.
3.Jangan lupa tinggalkan link blog anda untuk saya mudah berurusan dan menghubungi anda nanti sekiranya ANDA salah sorang yang bertuah itu.


Bermuala pd 8.11.2015 dan berakhir pada 22.11.2015




4 ulasan:

  1. Assalammualaikum,,,, lizahanum,

    mselim3 suka baca entry yang bersifat ilmiah. Mselim3 kenal atau jumpa blog nie melalui 'rakan blogger' kat blog nie. Mselim3 akan jadi 'rakan blogger' jika mselim3 merasa sesuatu blog itu menarik dan ada unsur2 ilmiah tak kira samada ada banyak atau sedikit.

    Sampailah pesananku walaupun satu ayat.

    mselim3

    pls: semoga sukses berblog dan selamat ulang tahun blog yang ke-6. Teruskan berblog walaupun kekadang payah nak istiqamah. Moga blog menjadi medan dakwah.. Insaallah.
    Blog kekadang adalah segalanya dalam mencurah rasa sebagai seorang ibu, motivator, daie kecil, dan macam2 lagi. Teruskan usaha tanpa mengenal penat dan jemu.

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum Kak Liza. Saya komen tanda sokongan, dan sebenarnya memang rindu nak baca celoteh akak. Saya follow akak dari dulu, kemudian jumpa lagi akak di fb dan saya masih ikut akak sampai sekarang. Saya mengambil iktibar daripada semangat akak yang akak kisahkan dalam entri-entri akak. Saya doakan kejayaan akak dan semoga kita sama-sama berjaya dunia dan akhirat tentunya.

    Akak memang dah pernah ke blog saya...http://minaina-ilaaina.blogspot.com

    BalasPadam
  3. Waalaikumsalam sTuan Mselim3..

    Terimamkasih sudi join dan tinggalkan komen di sini.Insha allah ,walaupun tak istiqamah..saya cuba untuk coretkan apa yg patut dalam blig picisan ini.

    Terima kasih jadi follower saya di alam maya..saya sentiasa follow blog kawan2 yg komen,walaupun saya menjadi silent reader dlm blog kawan...

    BalasPadam
  4. Waalaikumsalam MAIA...

    Terkma kasih menjadi org pertama yg sudi join giveaway ini.Moga ukhuwah kita di alam maya ini berlanjangan..amin.

    Moga ada tuah anda nanti dk kakangan 6 yg bertuah itu...:)

    BalasPadam

Sila komen kat sini;:

NUFFNANG

Related Posts with Thumbnails