START BERBLOG

Daisypath Anniversary tickers

10 Ogos 2015

CORAT CORET MINGGU AKHIR RAYA 2015 DI TEMPAT KERJA


Assalammualaikum wbt...

Hari ini office menganjurkan jamuan raya...kiranya minggu penutup raya untuk tahun nie....

Lepas puasa nie,banyak nau aktiviti makan dan makan dan makan lagi...alhamdulillah..rezeki jangan di tolak....






Oleh kerana empunya diri tak suka sgt tonjolkan identiti diri kat blog nie, jadinya...banyak gambar2 rakan sepejabat dan makanan2 yg banyak di tepek kat sini...apa2 pun,memang meriah sangat...alhamdulillah.......





Akiviti di mulakan dengan selawat nabi dan marhaban...

Pastu ...ramai2 serbu kat meja jamuan..........




Macam macam makanan ada..............




Menu makan berat ---> laksa johor dan beriani gam 
Menu buah-buahan dan desert memang banyak...tak terlarat makan.....


Sambil2 makan,borak-borak..............masa majlis nie je lah dapat borak2 lama2 sikit...kalau hari2 biasa,masing2 sibuk kat bilik masing-masing,jarang nak berborak lebih-lebih.....


Tuan badan makan buah dulu....pastu baru makan benda2 yg berat.............


Sekian,jumpa lagi tahun depan.....




Tiada ulasan:

JOM SKODENG KAT "KONGSI RESEPI"

Related Posts with Thumbnails