7 Januari 2015

TERIMA KASIH PADA ANDA2 YANG SUDI...


Assalammualaikum wbt...

Malam ni baru sempat nak membungkus hadiah kepada kawan2 yang sudi komen kat blog Liza.Terima kasih anda bertiga yg setia sejak Liza mengadakan GA atau apa sajer yg war2kan kat blog.

TERIMA KASIH BANYAK PADA ANDA BERTIGA kerana sudi menjoinkan diri dan menyokong sejak dulu lagi .Tak lupa juga,sebab sudi mendoakan saya dipermudahkan urusan dunia dan akhirat :

Azievee

( saya dah poslaju yer hadiah2 nie t,ANDA tunggu jer kehadiran en posmen kerumah ANDA.tq) .

Terima kasih tidak terhingga kerana memberi SAYA peluang untuk memenuhkan SAHAM AKHIRAT SAYA  atas kesudian ANDA bertiga MENERIMA HADIAH YANG TAK SEBERAPA INI. TQ jugak sebab memberi komen dan pandangan yang ihklas serta mendoakan SAYA.

Sekian.

* Kepada kengkawan lain(hanya 2 orang sahaja lagi sbb SAYA DAH JANJI HARI tu nak bagi 5 org, TAPI SEBAB yang komen dan bagi pendapat HANYA 3 ORANG sahaja YG MINAT JOIN) so.....yg berminat nak dapat ILMU PERCUMA,sudi2 kanlah komen bawah ni, atau email jer ke email Liza ni yer (sape cepat dia dapat)*
---->>leezahanum@gmail.com 



1 ulasan:

  1. Assalamualaikum..wah, excitednya nak dapat hadiah! Haha :D Terima kasih sangat2 :)

    BalasPadam

Sila komen kat sini;:

NUFFNANG

Related Posts with Thumbnails