28 Januari 2015

BENTO # 4 - BRUNCH (BREAKFAST + LUNCH ) HARI NIE


Assalammualaikum wbt...

Mood saya hari nie baik sangat2...alhamdulillah.Malah, kerajinan saya juga bertambah-tambah...almaklumlah sekarang student tengah cuti,jadinya mood bersantai2 di opis bermula setelah penat berhempas pulah menanda paper final student....

Bento saya hari nie adalah PASTA RONGGENG UDANG dan CEKODOK ROTI JAGUNG....
Menu untuk BRUNCH saya hari ni....


tapi kannnn.....

Saya masak jugak untuk menu LUNCH MrHb saya jugak...jadinya dia tak perlu keluar duit utk beli makanan tengahari sebab saya dah tolong masakkan menu pagi dan tengahari dia sekali...JIMAT KAN.....hehhee...Alang2, siap lepas utk makan malam punya...hahahahaha...

v
v
v
v


Ikan kerisi lemak cili api dan Sawi tumis air....menu yg amat sempoi untuk orang2 yg bekerja waktu pejabat seperti saya...hehehe

Walaupun saya tak berjaya di dunia...saya nak berjaya di akhirat kelak...berbakti dan berjihad di jalan Allah dgn menjalankan tugas dan tanggungjawab kecil menyediakan makanan utk pasangan hidup.Walaupun tak seberapa pada pandangan orang lain,tapi pada pandangan DIA..amatlah besar....... 

Ok....selamat menjamu selera dan menjamu mata......
Esok saya nak cuti2 makan angi di negeri Lagenda bersama Mr Hb..........

Sekian.

Wassalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila komen kat sini;:

NUFFNANG

Related Posts with Thumbnails