START BERBLOG

Daisypath Anniversary tickers

18 Ogos 2014

.Apa perasaan Anda Biler??????????????

Assalammualaikum wbt..
Lama gak Liza tak jenguk blog nie...saje bertapa jap merawat diri.Walaupun kdg ok kdg ko,apa2 pun bersyukur atas dugaan yg Allah beri nie.Sakit itu sebagai penghapus dosa2 lalu...hehehe

Ok..just nak citer,sape2 yang pandai,bagilah pandangan dan pendapat anda yer.....boleh komen kat sini .


Apa perasaan anda, bile tengah sibuk2 masak di dapur ,tetiba ada satu suara menegur "Masak Apa tu?"....Terkejut den sbb bila pandang kiri kanan atas bawah,takde sape.Terus ke depan ruang tamu tanya hubby,dia ada tegur masa Liza tengah masak ker...Dia kata takde,dia sibuk tengok tv jer dari tadi...kuikuikui....

Sape kah itu yang tegur aku tadi di dapur dengan suara garaunya iteww?(jam masa tu dekat2 nak kul 7.......)
Ya allah...nasib baik tak gugur jantung...Liza buat dunno jer cam takde apa2 berlaku,tapiiiiiii...bulu roma i meremang tau sampai ke tengkuk (ustaz dan perawat yg pernah merawat,pernah cakap...kalo kita rasa bulu roma meremang tetiba,BENDA tu ada kat sebelah kita).


Tak jadi nak teruskan masak....stop jap.lepas magrib baru teruskan masak lauk yg tergendala....

Oklah.........doakan yg terbaik untuk saya yer..

Esok2 lusa,saya citer lagi..





*Bercadang nak menulis tentang pahit manis berkaitan phd dan gangguannya..agak2,laku ke ...hehehe*



1 ulasan:

AnneRaini berkata...

uish scary tu kak. kalau sy harus smeinggu tak nak masuk dapur.

JOM SKODENG KAT "KONGSI RESEPI"

Related Posts with Thumbnails