29 April 2014

BENTOOOO LAGI...KARI AYAM KAMPUNG + NASI+SAYUR+BUAH MANGGA -


Assalammualaikum wbt.............
Apa khabar my frenz?...hehehe.Harap2 semuanya sihat hendaknya..

Jumpa lagi di hari Selasa ini dengan bento yang di bawa ke opis...hehehe..Kalo ada beberapa hari tak tunjuk kat blog nie tentang bento pada hari tu,maknanya....SAYA MEMANG TAK SEMPAT NAK BERBENTO PADA HARI ITU...ataupun pada hari tu...SAYA POSE......ataupun...SAYA MEMANG MALAS NAK MASAK PAGI TU....

Mehhhh kita jamu mata pepagi nie tengok menu tengahari saya nanti.....

v
v
v
v
v
Tadaaaaaa......



Lauk kari ayam kampung tanpa santan..............

dan 

v
v
v
v


Nasi separuh senduk + kacang botol goreng telur ...............

Cukuplah sekadar mengalas perut saya hari nie.....Sebab saya tau,hari nie saya malas nak gi makan kat kafe bawah (atau perlu naik kete gi membelinya )...jadinya.........saya siap2kan bento nie awal pagi sebelum gi opis.......




Okay......selamat menjamu mata dan saya akan makan bento nie jap lagi...kul 12 nanti.....................

Sekian dulu.....







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila komen kat sini;:

NUFFNANG

Related Posts with Thumbnails