START BERBLOG

Daisypath Anniversary tickers

12 Julai 2013

AKTIVITI 2 HARI AMIK CUTI ...TAK KEJE,SEMATA2...NAK???????


Assalammualaikum wbt dan salam ramadhan ke 3.......

Ni lah aktiviti yang di lakukan di rumah sempena mengambil sambungan cuti Awal Ramdhan....hehehe.Ngah rajin nak jahit langsir rumah yang tertunggak setahun kerana beli kainnya nie tahun lepas.....(konon2 nak pakai buat langsir raya tahun lepas,tapi sebab empunya diri malas dan sakit yang dulu2 datang kembali,so tertunggak hingga ke tahun nie...Dan tahun nie,alhamdulillah kerana diizinkanNya untuk kembali sihat ,bolehlah buat apa2 yang patut..Nasib baiklah,Allah mengurniakan kemahiran untuk menjahit nie,so...bolehlah jimat dari menghantar upah menjahit langsir kat orang yang upahnya kalo takde ratus2 dan ribu,takyahlah nak hantar...dah jimat kat situ..hahahaha.(Ni bukan nak riak ehhhhh...tapi kenyataan).Setakat nak jahit scallop atau apa sajer design yang di sukai,boleh jer nak jahit...malas dan rajin jer....tapi lebih banyak malasnya,so,...terpaksalah jahit yang sempoi2 punya design,janji mata I yang menengoknya  cantik dan sedap mata memandang......



Hari semalam,aktiviti memotong kain langsir.


Dan hari nie,aktiviti menjahitnya pulak.....





Jahit dari pagi pukul 9.00 am hinggalah 2.00 pm sebab nak masak plak lepas tu.......so,ada 2-3 helai lagi tak siap...sambung esok lusa plak....Raya nanti boleh pakai.......

Sekiannnnnn.....

Tiada ulasan:

JOM SKODENG KAT "KONGSI RESEPI"

Related Posts with Thumbnails