START BERBLOG

Daisypath Anniversary tickers

14 September 2012

MAKANAN MASA ZAMAN BUDAK-BUDAK....

Assalammualaikum ...wbt...

Saje nak nunjuk makanan feveret ku zaman sekolah rendah dulu....masa tu murah jer......Tapi sekarang,tak tau kat mana ada jual lagi...so,teringin nak makan......buatlah sendirikkkkk yer......







Sila abaikan jari jemari my hubby tu yer...dia pun tak sabo nak makan makanan zaman budak2 dia...masa dulu2 10 sen jer harganya...sekarang nie dah tak pernah nampak sape yg jual....



6 ulasan:

Liza berkata...

Kalau u p kat Tmn Tasik Permaisuri, Cheras.. ada org jual dlm car boot... ramai gak jual makanan ni. just ada yg sedap dan kureng...

azievee berkata...

mmg sedap...kalu nak beli g kat taman tasik permaisuri besar punya...khik3

nina berkata...

waa..dulu nina pon ska...,trasa nk mkn blik ni...,,huhuhu..

cik chinta berkata...

apa tu? xpnh tgk

Cendana Kasih berkata...

assalam Liza...mmg makanan zaman budak2 kan...tp mak budak lagi suka makan...skang ni pun ada dijual lagi kat taman2 permainan...sekeping rm2.00 tp nah ko..sebesar dulang ubi sengkuangnyer...hehe...puas makan

inahar ali berkata...

salam liza..aisey..mmg nostalgia betui makanan nih..teringat akak zaman dolu2 mmg suka bebenor makan ni pas balik sekolah..hehe!

JOM SKODENG KAT "KONGSI RESEPI"

Related Posts with Thumbnails