START BERBLOG

Daisypath Anniversary tickers

20 September 2012

BUBUR HERBA


Assalammualaikum...wbt

Kita layan gambar je yer........





Resepi paling mudah dan simple sebab guna beras yang siap sedia dengan bijirin dalamnya...BUBUR HERBA FAIZA...Boleh makan untuk 10 orang,tapi kerana kat rumah nie hanya berdua jer,masak sikit jer....pastu tambah lah apa2 bahan yang berkenan di tekak anda..............


Daaaa...................
selamat mencuba dan mencari peket nie kat pasaraya...gerenti puas hati untuk org yg malas cam saya...hehehe

3 ulasan:

Kesuma Angsana berkata...

wah nampak sedap, boleh cuba juga nnti ni

Ietams berkata...

Mcm best...bolehla try cari & try masak gak nnti

JaSSNaNi berkata...

Assalamualaikum..
saya singgah sini makan bubur herba ye.. :)
nyum nyum.. sedapnya... kalau org utara panggil moi.. mmg sedap makan moi kadang2 kan.. :) tapi kalau anak2 plak kata makanan org sakit.. :( mcm2 diorang..

JOM SKODENG KAT "KONGSI RESEPI"

Related Posts with Thumbnails