13 Mac 2012

PENGOMEN YG TERBAIK DAN IKHLAS MENGOMEN.........

Assalammualaikum wbt....

Terima kasih pada pengomen yang ikhlas nak ole2 sambil mengomen kat SINI .Alhamdulillah...keputusan telah di buat (senang dah mudah sebab penyertaan tak ramai...hehehe).So, undi telah di buat berdasarkan komen yang ikhlas dari hati anda dan buat Liza pun rasa teruja nak pilih anda sebagai pemenangnya yang bertuah mendapat ole2 itu yang diterbangkan khas dari Sabah...Tapi Liza minta maaf sebab tak dapat nak pos dalam masa yang cepat kerana akan di pos bila segala urusan di sana dah settle dan Liza dah berada di rumah sendiri (kat semenanjung...hehehe)Mungkin akan di pos selepas balik dari sana pada 26 Mac 2012 nanti.Harap,pemenang2 bersabar menanti ole2 tersebut yer...Tapi jangan lupa terus sms nama dan alamat anda semua ke hset Liza yer ,
sebab kekadang tu tak sempat nak tengok email,jadi senang anda terus sms ke no itu yer....(No tepon boleh tengok kat blogshop Liza tu yer.Letak kat sini nanti glamer la plak...hehehe)

Tahniah pada pemenangnya beserta komennya :

Yang akan mendapat seperti gambar ini

adalah :


Assalam kak liza,
sejujurnya sy mula follow n kenai blog akak masa baca n3 lizahanum.blogspot.com/2012/02/jumaat-yg-penuh-keberkatan.html.Sy rasa betul2 tersentuh hati n terharu sbb akak sudi bersedekah utk semua yg sudi meninggalkan komen kat n3 akak n email detail kat akak..Bukan sng org nak memberi secara percuma gitu kan.Sejak sy tinggalkan komen di n3 akak disini,lizahanum.blogspot.com/2012/02/saya-akan-hantar-buku-ini-pada-mereka.html,sy mmg selalu baca semua n3 yg akak post kan,tapi xda tinggalkan komen..

N3 yg sy plg suka baca sekali n terasa lucu sekali ngan bahasa2 sempoi dari akak adalah di n3 disini,lizahanum.blogspot.com/2012/02/cinta-aku-diabermula-di-alam.html?utm_source=BP_recent..Rasa lucu n tergelak sorang2 bila akak kata hubby akak mamat poyo n kalo xhensem mamat yg datang nak sorok diri belakang dinding,hehe..Camner pon dah jodoh kan akak..Sy doakan akak n hb berbahagia sehingga hujung nyawa n MIL akak sembuh ya,blh la mamat poyo yg muka cam cina blk menemani akak lak kan,hehe..



Salam Liza..

akak suka gak jenguk2 blog Liza ni.. tapi jarang nak tinggalkan komen.. hehe.. sebab apa suka? suka intai2 liza masak & suka baca kisah hidup liza terutama pasal benda2 halus yg kengkadang org tak percaya nak pulak di zaman serba canggih ni kan..

akak paling suka entry http://lizahanum.blogspot.com/2011/12/errmmmmmmnape-dia-ikut-akuabis-sakit2.html



sebab dari entry yang liza tuliskan tu memberi peringatan bersama kepada pembaca supaya sentiasa berhati2.. jangan disangka tempat yg biasa2 tu takde 'benda' yang menunggu.. & jangan sangka di zaman serba moden & canggih ni manusia tidak diganggu oleh makhluk halus seperti mana yg Liza alami.. akak doakan semoga masalah Liza tu cepat berakhir & Liza dapat meneruskan rutin hidup seperti biasa... amin



Assalamualaikum pn liza..
saya suka baca blog pn liza sb :

1. Saya sukakan resepinya yang pelbagai dan paling mantop sebab resepi tu macam macam jenis ada, tradisional, western n yg up to date punya resepi. sb saya jenis suka masak so nak cari resepi selalu jg terjah kat sini lah ya
2. Saya sukakan citer-citer yang ada berkaitan dengan personal pn liza yang mana ada isu-isu yang menyentuh hati dan isu-isu yang sedikit sebanyak memberikan keinsafan tentang keeratan ikatan keluarga dan kasih sayang yang utuh.
3. saya sukakan tip-tip /petua sama ada dlm perkara-perkara masakan atau luar pasal masakan
4. saya sukakan kata-kata hikmah yang kadang2 d nyatakan d blog pn liza menyentapkan hati tuk membaca dan terus membaca apa yang dipaparkan d blog pn liza; dan apa yang pasti
5. saya sukakan blog pn liza sebab pn liza adalah pn liza yg tersendiri.

wasalam..take care..aida putrajaya





Dan yang akan dapat brooch ala2 macam yang nie tapi berbeza design yer (sebab akan carik yg design terkini) :
 
pic kredit to Google
 
 
salam alaik dan semoga dalam baik2 sahaja.
sebenarnya ini first time lin datang singgah blog kak liza, mungkin pd awalnya kerana ada GA ini kan.
jadi memenuhi syarat kene baca blog akak kan? baca punya baca rasa macam superb sangat
yeah, mungkin kita blogger yang terbaik tp setiap blog ada baiknya (.")
blog akak full sangat, tp yg full tu semua memudahkan kerja org. bloglist,, recent post,, popular post,, dan lain2.

thanks sebab mudahkan saya cari tajuk best2 (:
dan yg penting, saya dapat belajar masak serba sedikit (.")
doakan sayaa berjaya jd chef terbaik utk keluarga (:
singgah punya singgah, saya terbaca entry ini.

http://lizahanum.blogspot.com/2010/12/kek-batik-biskut-marie.html
teringat pulak kenangan di zaman sekolah. yeah, memang ini modal jualan kami setiap kali ada karnival. selama ini cuma jadi pembantu, tak tahu cara full utk buat kek batik ni. so, dgn entry akak ni rasanya lepas ni boleh saya jemput kawan datang cuba air tangan saya pula. terima kasih (:

notakaki:
semoga perkongsian kak liza dalam rahmat-Nya selalu.
akak, saya suka blog bergambar! menarik kan? ceria pula suasana rasanya (:


 
 
Salam...
First time saya tengok design ni. Dah lama dah tak updated dgn jewellery dari Sabah ni.
Buku doa Manzil tu saya dah terima. Baru je terima. Terima kasih banyak-banyak sbb berkongsi ilmu yang bermanfaat tu.
Pasal rantai tangan pearl tu teringin nak ada. Sebab rantai tangan saya semua dah kena curi masa rumah kena rompak ari tu. Alamak... bila baca komen-komen daripada blogger lain segan le plak. Secara jujurnya saya baru je lagi jadi follower Liza. Jadi, banyak entry Liza yg saya belum baca. InsyaAllah kalau ada peluang saya akan baca. Ari tu yang terjumpa blog ni pun sebab ada blog yang saya follow promote pasal buku ni.
Saya tertarik sebab macam tak pernah pun ada orang buat macam Liza buat, hadiahkan kepada orang lain tanpa perlu buat contest atau vote atau like terbanyak. Yang saya dah baca cuma kisah tentang gangguan makhluk halus tu. Tak ramai org boleh dapat pengalaman macam tu. Hanya orang-orang yang penyabar je dapat handle benda2 macam tu.
So, good luck utk komentator yang lain. Thanks sekali lagi utk buku tu




he he he..kak Liza..saya nak join lagi..harap tak jemu ye tengok blogger ni ye..saya suka masuk blog kak Liza sebab cara akak menyampaikan sesuatu perkara dalam entry sangat mesra dan ramah..saya suka macam tu..dari situ saya tahu kak Liza mesti baik hati...entry saya suka baca ialah ini http://lizahanum.blogspot.com/2011/11/air-yang-tenangjangan-disangka-tiada.html..seram sejuk juga kan..banyak lagi tapi saya ambil satu je lah ye.
ada juga yang terlepas baca..maklumlah saya bukan hari2 buka internet..



oklah ye..


Sekali lagi tahniah diucapkan.

Nota : Sekiranya barangan yang akan diberi seperti diatas tidak ada seperti design tersebut,pihak pemberi berhak menukar kepada hadiah barangan lain mengikut harga yg sama seperti barangan tersebut.Harap maklum yer para penerima...hehehehe



4 ulasan:

  1. Oo..ada blogshop ke? Cool. Mekasih sebab pilih saya.

    BalasPadam
  2. terima kasih..Alhamduliilah saya terpilih...

    BalasPadam
  3. alhamdulillah.. akak terpilih juga jd pengomen yg terbaik.. syukurrr.. terima kasih ye liza.. semoga rezeki liza bertambah murah lagi selepas ini... amin...

    BalasPadam
  4. Assalam kak liza,tima kasih banyak2 ya sebab nama sy juga turut terpilih..Alhamdulillah n moga makin murah rezeki akak..Maaf sesangat kak,rini baru sempat tinggalkan komen,blog sy pon dah kat sebulan lbh x berupdate..Mak da sini,so bz cikitlah..Tima kasih byk2 ya kak..

    BalasPadam

Sila komen kat sini;:

NUFFNANG

Related Posts with Thumbnails