10 November 2011

YA ALLAH......LINDUNGI AKU DARI SEGALA KEJAHATAN MAKHLUK.....!!!!!


Ya Allah,dah tak tertahan rasanya nak menanggung ujian yang Engkau berikan keatasku ini.Aku hanya mampu berdoa agar diberi kesembuhan dari gangguan dan kejahatan makhluk......

Kepada kengkawan blogger yang selalu singgah kat blog ini,mohon anda semua dapat mendoakan kesejahteraan Liza & family.Terima kasih...mudah2an berkat doa kalian semua,dengan izin Allah,Liza akan sembuh dari segala perkara buruk dan gangguan makhluk.Klik sini dan sini serta sini untuk mengetahui kisah yang berlaku pada diri Liza.

Dan ini merupakan n3 terakhir Liza .InsyaAllah,sekiranya Liza dah benar2 sembuh ,kita akan berjumpa lagi lebih2 lagi ,kalo  masih berkesempatan nak update blog,maknanya Liza still diberi izin olehNya untuk meneruskan kehidupan.Sekiranya lama tak update blog hingga berminggu-minggu,berbulan-bulan dan masuk ke tahun seterusnya, doakan sahaja kesejahteraan Liza yer.Moga dipermudahkan segala usaha mencari perawat dan merawat diri.Ampun dan maaf sekiranya selama berblogging ini ada secara sengaja dan tak sengaja yang mengecilkan hati para blogger dan kengkawan yang lain.
Kepada para pemenang 2nd GA ,sila email cepat butir2 diri anda yer,moga segala urusan dapat dilakukan sebelum terlewat.Takut tak sempat,....huhuhu.
Sakit ini makin menyakitkan diri,semakin mengamalkan apa yang disuruhNya,sakit yang memang Allah jer tahu betapa seksanya diri ini menanggungnya,semakin menjadi2 sakitnya.Semakin amal semakin sakit....pelik .Hanya DIA yang lebih mengetahui..


Akan bercuti panjang sehingga betul2 di beri izin olehNya untuk bersiaran kembali.......

Daaa......assalammualaikum.



4 ulasan:

  1. Sweet Liza Hanum
    bencana yg menimpa mmg tidak diduga.. Apa yg Liza rasa telah kite rasa sepanjang hidup bersama suami... apa yg menyedihkan bukan dari org luar tapi saudara sendiri.

    Hingga kini masih lg tp on n off...
    Bersabar, berdoa dan beramal itulah yg diajar oleh perawat kpd kite...semoga liza pulih sediakala...Amin...

    BalasPadam
  2. cubalah guna minyak morhabshi. tgok blog waadat.. disitu ada jual

    BalasPadam
  3. Salam kak Liza,

    Moga dalam prlindungan Allah selalu. Saya doakan dari jauh....

    BalasPadam
  4. salam

    didoakan agar kembali sihat seperti sediakala dan beroleh ketenangan dan keberkatan di tempat sendiri.moga semuanya berjalan lancar dan sentiasa dalam keadaan yg baik2 belaka.amin.

    BalasPadam

Sila komen kat sini;:

NUFFNANG

Related Posts with Thumbnails