START BERBLOG

Daisypath Anniversary tickers

16 Mei 2011

PENNE MEATBALL & FRUIT COCKTAIL WITH NATA DE COCO



 Menu makan malam yg ringkas dan mudah .................janji mengalas perut.Dan yang penting,semua bahan2 yang diperlukan dah tersedia di dapur .....



Pastu lawankan dengan fruit cocktail with nata de coco........Beli yg dalam tin,pastu tuang dalam mangkuk dan sejukkan................terasa nyaman.......tapi tak bleh lawan yg ada kat umah Naz.Yang tu lagi meriah.....Tak dapat makan yg mcm kat umah Naz,dpt pekena  seperti kat bawah nie pun dah syukur....hehehe.Insyaallah,esok2 nanti,cuba plak yg macam kat umah Naz tu....




Nyaman tekak pekena benda alah nie..........................







2 ulasan:

kasihredha berkata...

sedapnya...laparrr

Cendana Kasih berkata...

bestnyer... lama dh tak masak pasta ni..

JOM SKODENG KAT "KONGSI RESEPI"

Related Posts with Thumbnails