START BERBLOG

Daisypath Anniversary tickers

19 Disember 2010

DAPAT AWARD DAR CIK C'PLUD MEIRA

Ermmm wat Cik Cplud Meira...Time kasih bebanyak bagi award nie kak akak yer.Baru sempat akak nak tepek kat sini...

Dah amik award dan kena tag nie,kena jawab soklan2nya...kalo tak jawab bole ker.........???Takpelah,Liza jawab gak.......

1. Sejak bila anda mula memasak dan apakah masakan pertama anda...
  • Rasanya masa umur 8-9 thn masa tolong mak kat dapur, dan masakan pertama yg dimasak sudah tentulah masak NASI
2. Sapa yang menggalakkan anda masak...
  • Ntah...takde sapa galakkan pun cuma mule tu terpaksa masak sebab disuruh mak..Mak kata,orang pompuan kena pandai masak...blaja tinggi2 tapi tak pandai masak pun watpe....hahaha.Tu yg sahut cabaran tu....
3. Masakan yang paling anda suka masak dan digemari orang2   

     kesayangan anda....
  • Main suke jer masak2...ikut selera nak makan apa.Jadi orang sekeliling yg ada,kenalah ikut selera tukang masak..hahaha.
4.Liza TAK MAU tag sape2,so Liza nak bagi sesape yg sudi  amik award nie yer.......bole kan MIERA...hehehe.



1 ulasan:

cplud miera berkata...

salam kak liza. thanx ya sudi ambik award n jwb soklan. bole sgt kak. terpulangla ;)

JOM SKODENG KAT "KONGSI RESEPI"

Related Posts with Thumbnails