START BERBLOG

Daisypath Anniversary tickers

7 Oktober 2010

LAMANYA TAK MELAWAT SITE...............

Errrmmmmmmmmmmmm.....

Ngah wat keje,tetiba teringat site kajian yg dah lama tak dijenguk...huhuhu.Apa khabarlah rumput-rumputku dan swaleku yg terbiar sepi tanpa jagaan dari tuanmu ini.....harap2 dikau tidak merajuk...huhuhu.Moga2 kehijauanmu masih memberi nafas lega buat diriku yg semakin pulih seperti sedia kala dan bole menjagamu dan menemanimu selalu....hahahaha.Pagi2 buta cam nie,Liza berjiwang jap mengenangkan nasib rumput-rumput dan swale kawasan kajian Liza tu...Sejak tuan empunya tanah nie tak sihat sebab diselimuti misteri...sejak itu jugaklah rumput2 dan swale kesayangan Liza utk tempoh 3 tahun nie,terbiar sepi tanpa penjaganya...Alhamdulillah,tadi sempatlah gi jenguk ....dr picture yg Liza snap nie,bersyukur sesangat2 sebab rumput2 dan swale ini masih bernyawa utk Liza jaga....



Alhamdulillah,masih hidup subur rupanya kau yer rumput....
Rumput oh rumput....Sib baik takde lembu atau kamben,kalo tak dah lama gondol kawasann kajianku ini...huhuhu



Indah dan tenang sekali bile melihatmu rumput....
Moga2,engkau masih sayang akan diriku ini...huhuhu.
Tunggulah...akanku jaga engkau dgn baik nanti...hahaha.
Rindu betul Liza nak masuk balik dalam swale nie dan jaga rumput2 yang ado ini.................


Sempat lagi gi mengukur ketinggian rumput2 yang ada disini......Syukur sangat,walau tak dibaja dan dijagai,engkau masih mampu memberi litupan bumi ini dengan baik....


Huhuhuhu............rumput2 yang kering ini menunjukkan yg tuan tanah nie tak sempat nak jaga...Tunggulah,aku akan buang sampah sarap yg ada.....


View yg cantik ...kat sinilah Liza selalu "berkubang" time hujan mengambil data yang ado......segala macam ada kat sini.....Sebelum nak masuk swale nie,baca apa yg patut sebabnya bile hujan lebat,paras air sampai ke atas lutut,tapi bile surut...nampak cam ginilah......







Tiada ulasan:

JOM SKODENG KAT "KONGSI RESEPI"

Related Posts with Thumbnails