START BERBLOG

Daisypath Anniversary tickers

5 Mei 2010

SUP DAGING

Assalammualaikum dan selamat pagi.

Menu nie di masak  tuk diner semalam.Memang simple sangat2.....Lauk sayur memang takde  sebab dalam sup tu memang sengajaku tambah sekali dengan sayur2....maka jadilah sup campur...huahuahua.Resipi yang senang,main campak2 je bahannya,so malaslah nak letak resipi.......hehehe



Sup daging yang masih dalam peiuk...stilll berasap lagi.Menunggu masa untuk disenduk ke dalam mangkuk...heheheee



Tengok tu...penuh dengan kentang,carrot,brokoli,putik jagung dan tomato.Daging nya yang ciput tak nampak sangat sebab dah dilitupi dengan sayur2an yang sengajaku letak dalam sup daging nie...takyah masak sayur...kiranya 2 in 1 lah set menu nie...hahaha



Menu makan malam yang paling simple dan mudah.......makan je apa yg aku masak.....hehehehe

Tiada ulasan:

JOM SKODENG KAT "KONGSI RESEPI"

Related Posts with Thumbnails